Reviews

Τα adidas Originals παρουσιάζουν τη νέα τους καμπάνια με την ταινία μικρού μήκους “Original is never finished”

Τα adidas Originals παρουσιάζουν τη νέα καμπάνια “Original” μέσα από την ταινία μικρού μήκους “Original is never finished”, στην οποία συμμετέχουν διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο της μουσικής, του skate, της μόδας και της τέχνης.

 

 

Το 2015 για πρώτη φορά το brand με την καμπάνια superstar αμφισβητώντας την ουσιαστική σημασία της λέξης, λάνσαρε το concept της αμφισβήτησης του καθιερωμένου και του επαναπροσδιορισμού διάφορων κλασικών εννοιών. Στην επόμενη καμπάνια future, συνέχισε με την αμφισβήτηση των αρνητικών προσδοκιών για το μέλλον, δίνοντας κίνητρο στους καταναλωτές να πάρουν το μέλλον τους στα χέρια τους και να το δημιουργήσουν. Σήμερα, με την καμπάνια original, το πιο σημαντικό και εκκεντρικό concept που ταυτίζεται με τις αξίες του brand, τα adidas Originals εξελίσσουν την ιστορία του χαρακτηριστικού λογοτύπου του brand, αμφισβητώντας κάθε πτυχή της ουσιαστικής σημασίας της λέξης original.

Την αναζήτηση και την αμφισβήτηση της έννοιας του original παρακολουθούμε στην ταινία “Original is never finished”. Η δημιουργική ιδέα όπου βασίζεται το φιλμ είναι ότι αν πας κάτι πολύ μακριά και το διαφοροποιήσεις πέρα από τα όρια, γίνεται και πάλι αυθεντικό. Αυτή η φιλοσοφία μεταφέρεται μέσα στη σχεδιαστική γλώσσα του brand, το οποίο μέσα από τη συλλογική του μνήμη και την ιστορία του συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει το παρελθόν και να δίνει νόημα στο μέλλον της νέας γενιάς.

Επαληθεύοντας ότι η αυθεντικότητα είναι ανεξάντλητη, το τραγούδι που «ντύνει» μουσικά την ταινία που πλαισιώνει την καμπάνια είναι ένα remix του iconic τραγουδιού “My Way” του Frank Sinatra σε μια νέα προοδευτική και σύγχρονη έκδοση που προκαλεί το καθιερωμένο και συναντά την streetwear κουλτούρα του σήμερα. Με πρωταγωνιστές της ταινίας τους Snoop Dogg, Dev Hynes, Stormzy, Mabel, Kareem Abdul-Jabbar, Brandon Ingram, Petra Collins, Gonz και Lucas Puig, τα adidas Originals δίνουν νέα ερμηνεία στην έννοια του κλασσικού, εμπνέοντας μια νέα γενιά δημιουργών να επαναπροσδιορίσει την έννοια της αυθεντικότητας.

Το παρελθόν δίνει δύναμη στο μέλλον, αυτή είναι η φιλοσοφία πίσω από οτιδήποτε κι αν κάνουν τα adidas Originals. Το brand θέλησε να δώσει πνοή σε αυτό το μότο, εξερευνώντας πίσω στο παρελθόν κάθε μορφή πλούσιας δημιουργικότητας όπως η μόδα, η τέχνη, οι ταινίες ακόμα και τα sports κάνοντας το video “‘Original is never finished’ μια ανοιχτή πρόσκληση προς τη νέα γενιά δημιουργών, ένα κάλεσμα για να δημιουργήσουν νέες ιδέες, χρησιμοποιώντας ως καμβά το παρελθόν. Η νέα ταινία “Original is never finished”, έρχεται να καθορίσει το μήνυμα ότι διανύοντας τη δική σου διαδρομή, θα οδηγηθείς σε κάτι αυθεντικό.

Στη σκηνή “Birth of Venus”, η καλλιτέχνης και φωτογράφος Petra Collins, ως άλλη Αφροδίτη του Botticelli με την ανατρεπτική και εντυπωσιακή αναπαράστασή της, κάνει το κλασικό αυτό έργο τέχνης σχετικό με το σήμερα. Ο διεθνούς φήμης rapper Snoop Dogg παρουσιάζει μια πιο ψυχεδελική έκδοση του πρώτου του άλμπουμ “Doggstyle”, θίγοντας το φαινόμενο της ανισότητας των δύο φύλλων στην hip-hop κουλτούρα, μέσα από την εναλλαγή των πρωταγωνιστικών ρόλων. Η έννοια της αυθεντικότητας συνεχίζει να αμφισβητείται στη συνέχεια της ταινίας με το θρύλο του skate Gonz και το Γάλλο επαγγελματία skateboarder Lucas Puig να αποδεικνύουν πως η αυθεντικότητα είναι ανεξάντλητη, καθώς κατηφορίζουν με αλλόκοτο στυλ τους δρόμους. Στην σκηνή “Raining Basketballs” ο θρύλος του μπάσκετ από το παρελθόν Kareem Abdul-Jabbar δίνει τη σκυτάλη στο μέλλον της ιστορίας του αθλήματος, Brandon Ingram. Οι creators του σήμερα συνεχίζουν να προσδιορίζουν την έννοια του “Original is never finished” στη σκηνή “Mirrors”όπου μέσα από τη σκοπιά του καλλιτέχνη Dev Hynes, σκηνές του παρελθόντος αντανακλώνται μέσα από τη συγκεκριμένη χορογραφία. Urban προσωπικότητες, φορώντας μάσκες φτιαγμένες από NMD, δίνουν ένα φρέσκο νόημα στα ίδια τα προϊόντα των adidas Originals, στη σκηνή “Sneakerheads. Τέλος, οι καλλιτέχνες Mabel, Dej Loaf και Stormzy κάνουν την εμφάνισή τους σε διάφορες σκηνές με στόχο να μεταδώσουν το μήνυμα της καμπάνιαςκαι να εμπνεύσουν τους θεατές, υπενθυμίζοντάς τους πως είναι δημιουργοί του μέλλοντος τους, με την ανεξάντλητη αυθεντικότητα τους.

Το λανσάρισμα της καμπάνιας σηματοδοτεί και την επανέκδοσή του θρυλικού EQT sneaker από τα 1990’s, που επιστρέφει ανασχεδιασμένο και προσαρμοσμένο στη νέα γενιά και τη σύγχρονη κουλτούρα, ξεκινώντας το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του.